Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

March of the Machine

BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Er gaan in het vervolg (aftermath) wel vreemde dingen gebeuren, vooral betreft de producten. Een draftboosterbox met 24boosters, een bundel met 8 draftboosters. Zelfs de prijzen lijken wederom verhoogd te gaan worden.
Ik ben benieuwd naar de spoilers, ergens hoop ik op minder craprares en meer knallers.


Is dat geen speciale set?
Luctor
1 jaar geleden
Ik heb het idee dat ik al meer card reveals voorbij heb zien komen van de Lotr-set dan van deze.
Rody
1 jaar geleden
Volgende week woensdag beginnen de officiële spoilers.
BluezamX
1 jaar geleden




Ik ben niet heel enthousiast. Al hebben we nu wel het eerste E effect!
Blasty
1 jaar geleden
Dus je legt hem neer bij een opponent die geen blockers heeft, valt hem aan voor 3 damage op de siege en dan krijg je de 4/4 awakened skyclave?
Krijgt die opponent de 2 landjes, of blijf jij de controller?
Waarom zouden anderen de Battle/Siege defeaten?
Twigwalker
1 jaar geleden
In Two-Headed Giant kan het relevant zijn. In Multiplayer kan je natuurlijke politieke afspraken maken als iemand je helpt de Siege te defeaten. Het is mij nog niet duidelijk of je drie damage moet doen of misschien met drie creatures moet raken bijvoorbeeld. Het symbool is geen toughness symbool dus misschien werkt het toch net wat anders.

Je krijgt volgens mij wel zelf de landjes en het creature komt ook bij jou in het spel want jij cast de Battle - Siege transformed opnieuw.
TheRobinros
1 jaar geleden
Ik speel in Commander vaak met Gluntch, the Bestower een deck dat gemaakt is om continu dealtjes met anderen aan tafel te maken. Zo nu en dan kom ik in de situatie dat een tegenstander zegt "Maar ik kan helemaal niets voor je terugdoen"... waarop "Why don't you fight my battles for me?" een leuk nieuw antwoord is
Timebug
1 jaar geleden
Als het wel Toughness is, kan ik er gewoon een Lightning Bolt op spelen en dan gelijk met dat ding slaan? waarom heeft het anders Haste?
Cobaltius
1 jaar geleden
Het heeft haste zodat je hem meteen kan tappen voor mana.
Twigwalker
1 jaar geleden
Er is inmiddels meer bekend over de Battles. Het werkt vergelijkbaar met Planeswalkers. Elke Battle komt in het spel met Toughness counters gelijk aan het getal rechts onderin. Voor elke damage die je aan de battle doet gaat er een counter af en de Battle is Defeated als de laatste counter verwijderd wordt.

Een kaart als Lightning Bolt die zegt "any target" kan ook Battles targeten. De volledige uitleg is te vinden op de pagina van Wizards of the Coast.
axlar
1 jaar geleden
wordt niet warm van de battles mechanic..
Timebug
1 jaar geleden
Het leest een beetje als: your opponent gains x life where x is the the amount of toughness tokens. Ben benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat werken in limited.
BluezamX
1 jaar geleden
Volgens mij wordt dit een heel langzaam limited format, zelfde als met WAR. Veel mechanics om bij te houden, veel multi-kleuren, ben benieuwd naar de prerelease
Will-e
1 jaar geleden
Begrijp ik nu goed uit de reclame dat er fetch landjes in deze set zitten?
axlar
1 jaar geleden
@Will-e op scryfall en mtgspoilers zie ik voorlopig alleen de tapped gain 1 life tweekleuren landjes (bijvoorbeeld: Thornwood Falls)...
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
jelmerz77
1 jaar geleden
@Will-e
Fetch landjes gaan niet meer in Standard legal sets geprint worden heeft Wizards volgens mij aangegeven (Rosewater als ik het goed heb)
Want zodra ze dit zouden doen zijn fetches Pioneer legal wat zou betekenen dat Pioneer een Modern Light wordt. En dat is niet de bedoeling.
Lavinius
1 jaar geleden
jelmerz77: Nee, pioneer zou de fetches niet krijgen. Ze zaten al in khans en dragons of tarkir, maar waren bij de creatie van pioneer al meteen geprebanned. Nooit zullen dee fetches dus pioneer inkomen.
thegeertfiles
1 jaar geleden
De bazaar of magic heeft de volgende actie (staat in hun mail):

Bij elke March of the Machine Boosterbox en Complete set Commander Decks ontvang je gratis een random booster! Dit kan een Draft Booster zijn van Dominaria, Zendikar Rising of Khans of Tarkir. Misschien open jij wel een Fetch land met March of the Machine!

Bij je order kan dus een khans of tarkir booster zitten en daar kan dan mogelijk een fetch landje in zitten.
AncientOne
1 jaar geleden
De visual spoiler is inmiddels volledig en gepubliceerd door WotC, (uiteraard) zonder fetchlandjes...
 bijgewerkt door AncientOne 1 jaar geleden
Kalitas
1 jaar geleden
Is "battle" een nieuw kaart-type? Word Emrakul, the Promised End hier ook goedkoper van en Tarmogoyf een P/T sterker?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top