Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH1] Modern Horizons

BluezamX
4 jaren geleden
"chittering, skittering death" is nu al mijn favoriete flavourtext van de set, geweldig.

Verder nog:


"NooOHH, Charlie!"
Creature — Human Solider

: Tap target creature. Activate this ability only if a creature entered the battlefield under your control this turn.

1/3

Altar of Dementia reprint
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Morph
4 jaren geleden
Knipoog naar Master Decoy !
Morph
4 jaren geleden








LeKrutes
4 jaren geleden
Witte beast within. Nice.
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Wat is precies het voordeel van Splice? Je betaald meer voor hetzelfde effect of mis ik iets (waarschijnlijk)?
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Wss voordeel dat je voor 1 mana meer er een instant van kan maken
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Wat is precies het voordeel van Splice? Je betaald meer voor hetzelfde effect of mis ik iets (waarschijnlijk)?


De spell met splice blijft na het splicen in je hand, zodat je 'm later kan casten of nog eens kan splicen

Ennn we kunnen weer gaan zoeken waar die Impostor of the Sixth Pride nou precies vandaan komt, want die Changeling Outcast is duidelijk een Tormented Soul!
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Wss voordeel dat je voor 1 mana meer er een instant van kan maken


En je raakt de kaart niet kwijt, je hoeft hem alleen maar te laten zien, niet te casten.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Modern Horizons spoiler is bijgewerkt! Ik werk dagelijks de nieuwe kaarten bij en de Bazaar volgt dan snel met prijzen en presale voorraad!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Quote:
30 minuten geleden
Wat is precies het voordeel van Splice? Je betaald meer voor hetzelfde effect of mis ik iets (waarschijnlijk)?


De spell met splice blijft na het splicen in je hand, zodat je 'm later kan casten of nog eens kan splicen

Ennn we kunnen weer gaan zoeken waar die Impostor of the Sixth Pride nou precies vandaan komt, want die Changeling Outcast is duidelijk een Tormented Soul!


Die Impostor is een copy van Blade of the Sixth Pride
Sunitram
4 jaren geleden
Klopt, maar we waren ons in de commentaren bij de Impostor dus helemaal ongans aan het zoeken omdat die art iedereen zo bekend voorkomt
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Quote:
33 minuten geleden
Wat is precies het voordeel van Splice? Je betaald meer voor hetzelfde effect of mis ik iets (waarschijnlijk)?


De spell met splice blijft na het splicen in je hand, zodat je 'm later kan casten of nog eens kan splicen

Ennn we kunnen weer gaan zoeken waar die Impostor of the Sixth Pride nou precies vandaan komt, want die Changeling Outcast is duidelijk een Tormented Soul!


Aaah duidelijk, dat maakt het idd een stuk beter dan ik oorspronkelijk in mijn hoofd had
BluezamX
4 jaren geleden
Bear tribal ziet er al leuk uit!






Dit is nu al een fave


Reprint:






LeKrutes
4 jaren geleden
Mother of bear best een coole en sterke common.

Pyrophobia geniaal qua flavor.

Bazaar trademage is wel cool. Toch blijft de abilty meer rood dan blauw vind ik.

De mox is wel vet. Ben benieuw wat de prijs wordt maar ben er bang voor.

Koele reprint van genesis.

Force of rage is wel heel meh. Maar snap het wel als er tot de endstep zou staan kun je 6 schade doen in beurt een.

Cloudshredder sliver is perfect voor mijn mirror entity deck.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Mooie Mox! En Goatnap is cool met al die Changelings
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ok, dit is wel een mox die ik moet hebben? Goeie commandermox denk ik zo? 3 beurten is veel in commander, maar hierin cascaden is best geinig
Blasty
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden





Niemand die de Juzam Djinn herkent?
 bijgewerkt door Blasty 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Die Cloudshredder Sliver is ook eng zeg. Flying én haste op al je slivers voor 2 mana? Er zijn zo veel goede goedkope slivers en met Manaweft Sliver en Gemhide Sliver verander je ze ook nog eens allemaal in mana rocks... Dit is bijna turn 3, drop je hand
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik heb een nieuwe inzending voor de BYC gevonden...

Herinker
Creature — Snake

Level up (: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)

LEVEL 3-7

4/4

Protection from instants

LEVEL 8+

6/6

Protection from everything
Thedouwegames
4 jaren geleden
wauw, die is zooo goed
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 253 posts
  • Laatste post LeKrutes 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top