Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

Eclavyrr
3 jaren geleden
Dat is legacy, dat deck kost rond de 1200 euro. Rick is een one off win more kaart. Denk niet dat spelers daar over vallen.
Eclavyrr
3 jaren geleden
En WotC heeft zelf gezegd dat als de kaarten een grote impact gaan hebben ze reguliere versies in komende sets gaan printen. Tot die tijd zouden ze ook de kaart kunnen bannen.
Bavelb
3 jaren geleden
Ik begrijp je defensieve reactie niet? Iemand vraagt zich af of ze viable zijn buiten commander (los van het feit of ze acceptabel zijn) en ik laat zien dat iemand 5-0 mee is gegaan in een league.

Niemand doet een uitspraak of dat niet moet kunnen/fout/belachelijk is/we daar over moeten vallen.

Overigens kennen we de decklist niet en of er meer dan 1 Rick in zit. Er zit overigens ook een Michonne in volgens mij.
 bijgewerkt door Bavelb 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Ik begrijp enigszins defensieve reacties wel als je ziet hoeveel boze reacties er op et uitkomen van deze set zijn in de community.
InsectToken
3 jaren geleden
WOTC heeft het natuurlijk niet zomaar gedaan. Ik snap heel goed dat het hun gewoon een cool idee leek. Zelf ben ik geen fan van secret lair, en kan ik begrijpen waarom ze nou juist dat hebben gekozen om dit te doen.
Eclavyrr
3 jaren geleden
hm, vond mijn reactie niet super defensief. Ik denk alleen niet dat die persoon 5-0 is gegaan door de TWD kaarten, aangezien Humans sowieso een top tier deck is in legacy. Het zijn van die dingen die moeilijk in te schatten zijn, maar ik zal niet ontkennen dat Rick zijn waarde heeft in Legacy Humans. Ik denk alleen niet dat hij noodzakelijk is of het deck sterker maakt. Dat was meer mijn punt dat ik bedoelde. De tijd zal leren hoe deze kaarten zich plaatsen en als het leidt tot een hoop problemen zal WotC in elk geval zijn les geleerd hebben.
Luc
3 jaren geleden
De enige Rick die geprint had mogen worden is:
 bijgewerkt door Luc 3 jaren geleden
Waus
3 jaren geleden
I turned myself into a pickle morty, IM PICKLE RICK!!
Waus
3 jaren geleden
Even double post anders word het niet gezien: Komen de kaartjes ook online?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Zeker! Geduld, maar natuurlijk komen ze online


Edit: Ik had een momentje

Negan, the Cold-Blooded
Rick, Steadfast Leader
Glenn, the Voice of Calm
Michonne, Ruthless Survivor
Daryl, Hunter of Walkers
Walker token
Walker token
Walker token
Treasure token

Lucille volgt later, daar heb ik nog geen art van gevonden met genoeg kwaliteit.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
stefke78
3 jaren geleden
De command zone heeft op youtube een mooie gebalanceerde video geplaatst!
AncientOne
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
(...)
Lucille volgt later, daar heb ik nog geen art van gevonden met genoeg kwaliteit.


Lucille staat 'gewoon' in Gatherer
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oh mooi! Dan is hier Lucille!
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Oh mooi! Dan is hier Lucille!


En Lucille is best bruut, hoge equip cost, maar damn!

p.s. plaatje van Negan, the Cold-Blooded doet het niet bij mij?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oh dat is mijn fout! Ga ik zo fixen
MitchDeBaas
3 jaren geleden
Okay ik was eigenlijk niet heel erg triggered door het hele TWD gedoe. Maar nu ik Lucille zie vind k t toch wel steeds naarder worden. K ben precies opzoek naar zo'n soort kaart. Maar ga echt niet mega veel betalen omdat t van TWD is..
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ach, dan gewoon wachten tot ze de niet-TWD versie van Lucille maken.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
Dat zijn wel goede kaartjes.
RedRax
3 jaren geleden
Heel erg jammer dat ze die Secret Lair niet in Foil en Non-Foil uitbrengen. Dat is echt een gemiste kans van WotC.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top