Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

Dordledum
4 jaren geleden
Oei, dan moet ik die ook kopen voor mijn foil land collectie. Zou wel cool zijn ook.
Cees007
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
2 maanden geleden
Hahahaha Nice! Ik was ook blij! Nu maar hopen dat je een Bolas, Jace of Terferi trekt of zo

Woah bro, met jou hulp heb ik een Jace Wielder of Secrets getrokken, thx!!


Super nice!!! Een Jace is wel echt een goede pull! Ik had ook een Bolas. We hebben echt mazzel want er zijn ook mensen die hadden helaas lariekoek.

Van de laatste layer set heb ik alleen de Purphoros besteld.



De rest van de 14-2 drops zijn niet echt mijn play style. En Purphoros doet goede dingen in mijn pioneer deck Big Red.
 bijgewerkt door Cees007 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Volgende is alweer aangekondigd. Voor international Womens day, 5 legendary creatures met foil alternate borderless art.

Niet heel erg boeiend voor mij.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Venser546
4 jaren geleden
Dat zijn wel weer erg fijne kaartjes. Maar hoe enthousiast ik er aanvankelijk van raakte, onderhand word ik een beetje wizards moe en worden tweedehands kaartjes steeds aantrekkelijker. Ook gezien de dalende prijzen die dit alles veroorzaakt.
Komt nog eens bij dat de local game stores hiermee buitenspel worden gezet.
Kirl-A
4 jaren geleden
Geen Serra Angel helaas ;-)

Gaat idd wel heel rap zo.

Die theros shipment komt pas April... Pf...
Dordledum
4 jaren geleden
Ik heb mijn foil goden binnen en ze zijn sweet

Tot nu toe alleen doosje 1 geopend, als promo de stain glass Gideon Blackblade erbij.
Kirl-A
4 jaren geleden
Nice! Had je rap besteld? Dan kan ik beetje gokken wanneer mijn bestwlling komt?
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Nice! Had je rap besteld? Dan kan ik beetje gokken wanneer mijn bestwlling komt?


Ja, binnen een kwartier nadat de drops beschikbaar waren.

Andere doosjes ook geopend, zoals ik vermoede waren de planeswalkers gecolor-linked aan de betreffende goden:

Heliod - Gideon Blackblade
Thassa - Dovin, Hand of Control
Erebos - Vraska, Swarm's Eminence
Purphoros - Tibalt, Rakish Instigator
Nylea - Tamiyo, Collector of Tales
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Kirl-A
4 jaren geleden
Ah check. Ik echt vlak voor de dealine. Dus moet nog even wachten denk ik. Zin an!
LeKrutes
4 jaren geleden
Er zijn ook weer nieuwe aangekondigd voor womens day:
https://secretlair.wizards.com/us
Venser546
4 jaren geleden
Zat ook vlak voor de deadline. Maar heb geen eens een shipping mail gehad. Kunnen ze nou echt niemand vinden die dat even regelt... Ook gezien de prijs die we betalen.
Kirl-A
4 jaren geleden
In het mandje. Benieuwd welke order er eerder is. Taxes zijn goedkoper dit keer. Best apart.
Kirl-A
4 jaren geleden
En vandaag is er weer 1.

4 versies van Thalia.
Dordledum
4 jaren geleden
Enemy fetches!

Making Fetch Happen
Luc
4 jaren geleden
Nice! Al iets bekend over een mogelijk prijs?
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Prijs van de fetch secret lair gaat wel wss meer dan 165 dollar kosten https://youtu.be/MiM2E5X7dXM
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 4 jaren geleden
Sanderdl
4 jaren geleden
Wat weer wel mooi is, is dat ze er nu blijkbaar naar werken om de fetch lair en eventuele toekomstige lairs naar local gamestores te brengen.

De art van de fetches zijn weer erg mooi. Vooral de marsh flats.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Secret Lair in LGS in heel mooi, maar het toffe van de afgelopen Secret Lairs was nu juist dat ze ongelimiteerd waren, dus niet explosief in prijs zouden stijgen. Als nu een winkel er maar 5-10 gaat krijgen, dan zie ik een vraag/aanbod probleem...
Kirl-A
4 jaren geleden
Pfoe dat gaat zeker een vraag aanbod probleempje worden. Hoewel er later gewoon een. Superdrop komt online.
Dordledum
4 jaren geleden
Ja, dan heb je alleen niet die doos erbij, boeiend.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top