Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M20] Core set 2020

Morph
4 jaren geleden


 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Ik vind die Angel of Vitality ook wel interresant, handig om Resplendent Angel iets makkelijker te activeren met een lifelinker en Revitalize, met Centaur Peacemaker of Invoke the Divine
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Wat een hoop leuke kaarten. jammer dat rienne een buy a box is. Hoop niet dat die te duur wordt.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
MarcelN
4 jaren geleden
Oh Gawd die Sphinx is vet

Die wil ik voor een aantal decks hebben
BluezamX
4 jaren geleden
Ze hebben mijn BYC Ajani gestolen! De smiechten!
TheRobinros
4 jaren geleden
Wat is groen, graaft naar Wakeroot Elemental, tapt voor meer dan 5 mana en zit in standard? Inderdaad: Growing Rites of Itlimoc!
Thedouwegames
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ze hebben mijn BYC Ajani gestolen! De smiechten!

grappig toeval zeg
nederland439
4 jaren geleden
Ben benieuwd wat er allemaal aan elementals komt. Zou leuk zijn als er wat toevoegingen zijn voor mijn Omnath, Locus of Rage elemental landfall deck.

Vind daarnaast [k]Rienne, Angel of Rebirth[/k] erg interessant voor mijn Niv-Mizzet Reborn deck dat ik aan het maken ben. Het is jammer dat ze zelf 3 kleuren is maar al mijn creatures zijn multicolored in dat deck. Het is sowieso de vraag hoe duur deze gaat worden gezien het een buy-a-box promo is.
Rody
4 jaren geleden
Nu ook in de voorverkoop op de website
Skywise
4 jaren geleden
Nog een heleboel spoilers. Leylines!













Ook reprints



Downshift naar uncommon
 bijgewerkt door Skywise 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
De set ziet er heel gaaf uit! Nu al zin in de prerelease
LeKrutes
4 jaren geleden
Risen reef echt een sterk kaartje al je elementals een Coiling Oracle.

Of lees ik hem verkeerd?
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
De Oracle legt landjes untapped in het veld en je moet de kaart laten zien, maar het idee is inderdaad hetzelfde... zo had ik de reef nog niet gezien!
nederland439
4 jaren geleden
Leyline of the Void krijgt ook een reprint. Mooi dat deze kaart nu weer een beetje betaalbaar wordt.
Krabbel
4 jaren geleden
Kaalia, Zenith Seeker

Legendary Creature - Human Cleric
Flying, vigilance

When Kaalia, Zenith Seeker enters the battlefield, look at the top six cards of your library. You may reveal an Angel card, a Demon card, and/or Dragon card from among them into your hand. Put the rest on the bottom of your library in a random order.

3/3
BluezamX
4 jaren geleden
Kan ze momenteel niet delen, maar de set heeft een hoop coole commons! Ook een 5/4 Trample die je een kaart laat pakken als ie sterft, wat voor een common super vet is.
HaHarr74
4 jaren geleden


Deze!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic M20 Core Set spoiler staat online! Hij wordt dagelijks bijgewerkt en je kunt snel daarna kaarten ook preorderen!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Mu Yangling is gespoiled met prachtig artwork:




Mu Yangling, Sky Dancer
Legendary Planeswalker - Yangling

+2: Until your next turn, up to one target creature gets -2/-0 and loses flying.
-3: Create a 4/4 blue Elemental Bird creature token with Flying.
-8: You get an emblem with "Islands you control have ‘: Draw a card.'"

Starting loyalty: 2


She protecc
she attacc
but most importantly, she draw your decc!
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Dat is een mooie blauwe Koth of the Hammer! Ziet er niet verkeerd uit. En in de huidige Planeswalker meta lijkt het Emblem me niet onhaalbaar...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top