Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chat topic

Dordledum
4 jaren geleden
Het is stil op het forum de laatste tijd.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Volgens mij maak ik genoeg herrie voor 2
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Zo...ik keek vandaag in de brievenbus en wat vond ik daar.....




Roks1983
4 jaren geleden
Wow. De art van Chalice of the Void is erg mooi!
Dordledum
4 jaren geleden
fancy spul, congrats!
Thedouwegames
4 jaren geleden
Wauw!
Blasty
4 jaren geleden
Noooice
BluezamX
4 jaren geleden
Ik weet wat ik van de Secret Santa wil...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
LOL
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Vorige week werd ik op Twitter aangesproken door een van de makers van Commander Cookout Podcast (@CCOPodcast). Hij maakt ook in zijn eentje nog een podcast, genaamd Commander Ad Populum en daarin licht hij iemand in de Magic community uit, en hij vroeg of hij dat bij mij mocht doen .

Een deel van de reden dat hij nu Commander speelt en content creator is, komt door mij (klein beetje maar hoor ) en hoe dat zit? Dat kun je hier luisteren: https://twitter.com/CadPopCast/status/1199575361912098817

Hij zegt dit erover:
Quote:
Welcome to another very special episode of Commander ad Populum. Commander for the people, by the people, for the people.
This week, I tell the story of a listener from The Netherlands. His name is Mark and he was a major inspiration to me years ago. Mark's name over on the MtGSalvation.com forums all those years ago was Magnus Magicus. Believe it or not Mark, in part, shaped who I am today. You can now find Magnus Magicus on Twitter, here: https://twitter.com/magnusmagicus


Die tweet linkt naar een Patreon pagina waar je direct de podcast kunt luisteren, maar hij is ook bij alle podcast apps te vinden. De hele podcast duurt zo'n 40 minuten, maar je hoeft alleen maar de eerste 12 minuten te luisteren .
BluezamX
4 jaren geleden
Super vet! Gaaf dat je zo'n inspiratie bent geweest
Blasty
4 jaren geleden
Tof!! Je bent ook de rede dat onze speelgroep jaren geleden commander is gaan spelen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Echt waar? Wat gaaf

Hoe kwam dat precies?
Blasty
4 jaren geleden
We waren met onze Zaanse ploeg op bezoek bij de Bazaar (oude locatie) voor een Prerelease en we hadden wat tijd over. We raakten aan de praat met jou en ik geloof marcoboth, en jullie vroegen of we even een potje wilden doen met bizar grote decks met rare legends, en dat sloeg wel aan
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wow, ik ben blij dat ik zo'n invloed heb mogen zijn
marcoboth
4 jaren geleden
Ik kan me daar niets meer van herinneren, maar als dat zo is, erg cool!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
In de context van extreem nutteloze weetjes:

Als je de ordinale getallen 1 t/m 9 neemt in het Engels (dus "one", "two", "three", etc), dan is er voor elk getal minimaal een Magic kaart waar dat getal op voorkomt in de naam van de kaart, op eentje na!

Ik stopte bij 9, want "ten" komt ook niet voor als getal op een Magic kaart

Mogen jullie even uitvogelen welke het is

En niet cheaten, want in Molten Firebird zit "ten", maar ik bedoel waar het woord ook de betekenis van het getal heeft, zoals Experiment One. Oeps...zeg ik er al eentje voor
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, behalve dat "Fourth" en "Sixth" geen ordinale nummers zijn. "Four" en "Six" wel.

En daarnaast is het ook niet nodig om er Un-kaarten bij te betrekken (hoewel dat natuurlijk wel kan ).
Dordledum
4 jaren geleden
Wrenn and Six is dan een obvious keuze. Four vindt ik lastig.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top